مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:002020-08-22سياسي

پویش «همدلی محرم» در شهر دانسفهان برگزار می شود


عضو هیئت عزاداری شهر دانسفهان از اجرای پویش همدلی محرم در شهر دانسفهان خبر داد.

- محمد قموشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه مردم شهر دانسفهان به دلباختگی به مکتب انسان ساز امام حسین (ع) شهره هستند گفت: عشق، علاقه و ارادت مردم مؤمن این شهر به آقا اباعبدالله الحسین (ع) نسل به نسل به عنوان یک میراث گرانبها و ارزشمند زنده نگه داشته شده و خوشبختانه پیوند و دل دادگی مردم به معصومین (ع) روز به روز شعله ور تر می شود.

نماینده حجت اسلام انصاری امام جمعه در هیئت عزاداری شهر دانسفهان ادامه داد: عمق ارادت و علاقه مردم این شهر به امام حسین (ع) را می توان در هیئت ها و حسینیه های فعال شهر که همزمان با ایام محرم، سراسر شور و شعور حسینی می شود را مشاهده کرد.

قموشی گفت: علی رغم اینکه هیئت های عزاداری متعددی در دانسفهان فعالیت می کنند اما از پنج سال گذشته با توجه به شرایط جدید ایجادشده با محوریت و هدایت حجت الاسلام انصاری امام جمعه فاضل منطقه، هیئت عزاداری این شهر در مسجد جامع سامان دهی مناسبی پیدا کرده است.

نماینده هیئت عزاداری شهر دانسفهان بیان کرد: با سازماندهی جدید هیئت عزاداری شهر دانسفهان، انسجام و وحدت بسیار خوبی در میان هیئت های عزاداری شهر شکل گرفته و به همین دلیل مراسم عزاداری محرم در طول 5 سال گذشته به طور مستقیم از شبکه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «همدلی محرم» در شهر دانسفهان برگزار می شود

پویش «همدلی محرم» در شهر دانسفهان برگزار می شود