مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-22سياسي

جای خالی 198 سفیر سلامت در روز پزشک


رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با قلبی مالامال از غم و اندوه، روز پزشک را بدون حضور 198 شهید خدمت از مجموعه همکارانمان در نظام سلامت پشت سر می گذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی شهریاری که به مناسبت روز پزشک در بیمارستان بوعلی زاهدان حضور یافته بود اظهار کرد: با شروع همه گیری جهانی کرونا فعالان بهداشت و درمان در سطح کشور صداقت و اخلاص خود در مسیر خدمت به همنوعانشان را بار دیگر به اثبات رساندند و ما امسال با قلبی مالامال از غم و اندوه، روز پزشک را بدون حضور  198 شهید خدمت از مجموعه همکارانمان در نظام سلامت پشت سر می گذاریم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: از مجموع شهداء خدمت بیش از 32 درصد پزشکان متخصص، 28 درصدپزشک عمومی، 26 نفر از همکاران پرستار و بقیه از سایر حرف و مشاغل مرتبط با سلامت بوده اند.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش نظام کنترل عفونت در بیمارستان ها و مراکز درمانی گفت: با وجود ابلاغ آیین نامه شهید خدمت باز هم پی گیر هستیم تا این آیین نامه از سوی وزارت بهداشت، بنیاد شهید و سازمان امور اداری و استخدامی مورد بازبینی و بازنگری مجدد قرار گیرد.

شهریاری با اشاره به پیگیری هایی که در زمینه صیانت قضایی از جامعه پزشکی صورت گرفته است گفت: در دیدار روز گذشته با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی 198 سفیر سلامت در روز پزشک

جای خالی 198 سفیر سلامت در روز پزشک