مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-22اقتصادي

11 طرح ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‎ رسد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از بهره برداری 11 پروژه ورزشی شاخص با متراژ 16 هزار و 420 متر مربع خبر داد و گفت: برای احداث این طرح ها شش میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت  هفته دولت، 11 پروژه ورزشی شاخص با زیربنای 16 هزار و 420 مترمربع و هزینه کرد شش میلیارد و 700 میلیون تومان در استان خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه ها شامل افتتاح 10 پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف استان و تجهیز چهار خانه جوانان در شهرستان های بیرجند، فردوس، خوسف و سربیشه است.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: تنها پروژه سرپوشیده ای که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد سالن تیراندازی فردوس با زیربنای 50 مترمربع و هزینه کرد 500 میلیون تومان است.

عزیزی یادآور شد: تجهیز 16 خانه ورزش روستایی در فضایی به مساحت هزار و 120 متر مربع با اعتبار 160 میلیون تومان از دیگر برنامه های هفته دولت در استان خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف گذاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تا پایان دولت دوازدهم بهره برداری از 37 پروژه ورزشی بود که در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به استان تعداد 13 پروژه به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 طرح ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‎ رسد

11 طرح ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می‎ رسد