مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-22سياسي

مردم با شورای محله در سرنوشت شهر و محله شان دخیل می شوند


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای اجتماعی محله باعث می شود مردم در سرنوشت شهر و آینده محله شان دخیل باشند.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای اجتماعی محله باعث می شود مردم در سرنوشت شهر و آینده محله شان دخیل باشند.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: از دوره پنجم اکثریت اعضای شورا به دنبال این بودند که مشارکت مردم را در کارهای اجتماعی بالا ببرند و ضعفی که همیشه در شهرها به ویژه در شهرهایی مانند همدان وجود دارد این است که مردم خیلی سخت خودشان را در کارها مشارکت می دهند.

وی توضیح داد: هر چقدر بتوانیم درصد مشارکت مردم را در مدیریت شهری بالا ببریم می توانیم اولویت ها را بهتر تشخیص دهیم و هزینه ها را کاهش دهیم و این امر مستلزم آن است که راهکارهایی پیدا کنیم که مردم در فعالیت های مرتبط با شهرنشینی ورود و مشارکت کنند.

بادامی نجات با اشاره به اینکه مردم از قدیم در کارهای اجتماعی همکاری داشتند، اظهار کرد: متأسفانه این مشارکت آرام آرام کمرنگ شده و مردم در فعالیت های مرتبط به زندگیشان نقش کمتری دارند و انتطار دارند همه کارها به صورت اتوماتیک انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم در کارها مشارکت کنند بهتر می توانند تصمیم بگیرند برای محله شان چه اتفاقی بیفتد، یادآور شد: به همین منظور چند طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با شورای محله در سرنوشت شهر و محله شان دخیل می شوند

مردم با شورای محله در سرنوشت شهر و محله شان دخیل می شوند