مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-22اقتصادي

پروژه های صنعتی هفته دولت در خراسان جنوبی چیست؟


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 13 پروژه شاخص بخش معدن، صنعت و تجارت با سرمایه گذاری سه هزار و 71 میلیارد ریال در استان برای هفته دولت آماده افتتاح یا کلنگ زنی است، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 13 پروژه شاخص بخش معدن، صنعت و تجارت با سرمایه گذاری سه هزار و 71 میلیارد ریال در استان برای هفته دولت آماده افتتاح یا کلنگ زنی است، اظهار کرد: اشتغال پیش بینی شده این پروژه ها در استان 346 نفر است.

عباس جرجانی، امروز شنبه 1 شهریور به رسانه های گروهی گفت: از این تعداد، 10 پروژه با اشتغالزایی مستقیم 111 نفر در شهرستان های بیرجند، سربیشه، خوسف و فردوس افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از افتتاح واحد تولیدی انواع محصولات سنگی در بیرجند همزمان با هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح با ظرفیت سالانه 100 تن و سرمایه گذاری 11 میلیارد و 800 میلیون ریال زمینه اشتغال مستقیم 6 نفر را فراهم کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، افتتاح یک واحد زغال از ضایعات صنایع سلولوزی در شهرستان بیرجند را از دیگر طرح های هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 100 تن زمینه ساز اشتغال مستقیم پنج نفر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های صنعتی هفته دولت در خراسان جنوبی چیست؟

پروژه های صنعتی هفته دولت در خراسان جنوبی چیست؟