مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-22فرهنگي

جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت میزبان 6 اثر از فارس است


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از راهیابی 6 اثر از استان فارس به هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس از راهیابی 6 اثر از استان فارس به هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت خبر داد.

اصغر گروسی شنبه اول شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از میان 6 اثر نمایشی راه یافته از فارس به جشنواره تئاتر مقاومت، 5 اثر در بخش صحنه ای و یک اثر در بخش خیابانی است.

وی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 541 اثر اعلام و خاطرنشان کرد: کل آثار راه یافته به هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت 70 اثر از سراسر کشور است.

گروسی گفت: اروند امشب را فراموش نخواهد کرد نوشته مسعود احمدی به کارگردانی سیدامین پرس، آنجا که آب ما را می برد نوشته فرهاد ارشاد به کارگردانی محمدصادق علیپور، مزار شریف نوشته محمد عارف به کارگردانی زهرا اسدافروز، قاسم غریب نوشته اسماعیل سلیمانیان به کارگردانی محمد فروزانی و فرار بزرگ (خاطرات موتور سیکلت) به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی، آثار هنرمندان فارسی راه یافته به این جشنواره است.

وی گفت: نمایش فرار بزرگ از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس است که با نگاهی متفاوت به مقوله جنگ و دفاع مقدس پرداخته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت میزبان 6 اثر از فارس است

جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت میزبان 6 اثر از فارس است