مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:002020-08-22بين الملل

پروازهای ایران-ترکیه در چه وضعیتی هستند؟


ترکیه با وجود صحبت ها و مذاکرات انجام شده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، بنابراین از مردم می خواهیم که فعلاً بلیت پرواز این کشور که از طریق هواپیمایی ترکیه انجام می شود را خریداری نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نوشت: از سرگیری پروازهای ایران و ترکیه از اوائل تیر ماه بارها در رسانه‌ها منتشر شد اما با وجود اینکه ترک‌ها این خبر را تایید کرده بودند و برخی اوقات شرکت‌های هواپیمایی داخلی نیز بلیت فروشی خود را در این مسیر پروازی آغاز کرده بودند، به یکباره پروازها لغو می‌شد.

حتی اخیرا جلال ابراهیمی - رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه - از دو زمان احتمالی برای از سرگیری پروازهای مشترک میان ایران و ترکیه خبر داد.

وی در این باره گفت: در روزهای اخیر یکی از مقامات ترک اعلام کرده که احتمالا شرایط برقراری مجدد پروازهای ایران – ترکیه در 25 مرداد فراهم خواهد شد و ترکیش ایرویز و ایرلاین‌های ایرانی تردد خود را از سر می‌گیرند.

البته این موضوع بسته به میزان شیوع کرونا دارد و در صورتی که اوضاع تا آن زمان بهبود نیابد، احتمالا پروازهای مشترک از 11 شهریور کلید خواهد خورد.

اما با این وجود، خبری از این پروازها نشد و چند روز بعد و در نزدیکی تاریخ مذکور، ایرلاین‌های داخلی اعلام کردند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای ایران-ترکیه در چه وضعیتی هستند؟

پروازهای ایران-ترکیه در چه وضعیتی هستند؟