مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-22بين الملل

کمیته حقیقت یاب درباره علت مرگ عصام العریان تشکیل شود


اخوان المسلمین مصر خواستار تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب پزشکی درباره مرگ عصام العریان 66 ساله از رهبران برجسته این گروه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، اخوان المسلمین مصر خواستار تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب پزشکی درباره مرگ عصام العریان 66 ساله از رهبران برجسته این گروه شد.

اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای اعلام کرد: برخی رسانه ها (نامشان فاش نشده است) اطلاعات و اخباری درباره شواهدی مبنی بر اینکه مرگ العریان بر اثر شکنجه و ضرب و شتم مستقیم از سوی برخی افسران زندان العقرب که وی در آن زندانی بود، منتشر کرده اند.

اخوان المسلمین مصر بیان کرد: کاری که با جسد وی از سوی مقامات مصر انجام شد، اطلاعات منتشر شده در رسانه ها را تایید می کند؛ زیرا مقامات با تحویل جسد به خانواده عصام العریان مخالفت کرده و مانع از حضور آنها در غسل و کفن و دفن و حتی رویت جنازه در داخل قبر شده اند و همچنین اجازه همراه داشتن تلفن همراه را هم به خانواده وی ندادند.

در این بیانیه آمده است: این بی سابقه است زیرا معمولاً و طبق قانون جنازه به متوفی تحویل داده می شد تا کفن و دفن از سوی آنها انجام شود و این فرضیه ترور وی را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته حقیقت یاب درباره علت مرگ عصام العریان تشکیل شود

کمیته حقیقت یاب درباره علت مرگ عصام العریان تشکیل شود