مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:102020-08-22اقتصادي

85 درصد دانش آموختگان علمی کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می شوند


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی گفت: 85 درصد دانش آموختگان علمی کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می شوند.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی گفت: 85 درصد دانش آموختگان علمی کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می شوند.

مهدی رئوفی، روز شنبه، یکم شهریورماه در نشست با اصحاب رسانه که همزمان با هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با توجه به شیوع ویروس کرونا، در ترم گذشته آموزش ها را به صورت مجازی ارائه داد و در ترم جاری نیز از 15 شهریورماه آموزش ها از طریق دو سامانه به صورت مجازی آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین به روسای مراکز توصیه شده که کلاس های عملی را از 15 شهریور تا 15 آبان به صورت فشرده و با حضور حداکثر پنج دانشجو با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار کنند، البته ترجیح بر این است که دانشجویان بیشتر دروس نظری را انتخاب کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان مرکزی تصریح کرد: این دانشگاه 12 مرکز علمی و کاربردی در استان مرکزی دارد و حسابداری صنعتی، بهزیستی، سلامت و ایمنی کار، فرهنگ، هنر و روابط عمومی از رشته های پرمتقاضی این مراکز است.

رئوفی اضافه کرد: با توجه به سطح بندی انجام شده، امسال برای سومین سال این سطح بندی انجام و مرکز نیم ور جزو مراکز برتر کشور و سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد دانش آموختگان علمی کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می شوند

85 درصد دانش آموختگان علمی کاربردی استان مرکزی جذب بازار کار می شوند