مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:352020-08-22اقتصادي

3 محصول جدید کارخانه نوآوری به بهره برداری رسید


3 محصول حاصل فعالیت تیم های استارت آپی در کارخانه نوآوری آزادی به مرحله تولید و بهره برداری رسید.

- مهدی عظیمیان مدیرکارخانه نواوری آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنا داشتیم که تابستان امسال برخی محصولاتی که در کارخانه نوآوری به بهره برداری می رسند را رونمایی کنیم که به دلیل شیوع اپیدمی کرونا در کشور این موضوع اتفاق نیافتد.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه برخی محصولات حاصل فعالیت تیم های استارت آپی به مرحله تولید و بهره برداری رسیدند نیاز بود که آنها را در چندین بخش معرفی کنیم.

مدیر کارخانه نوآوری آزادی با اشاره به بخش اول محصولات به بهره برداری رسیده توسط تیم های استارت آپی در کارخانه گفت: سامانه مدرسه آنلاین سلامت، سامانه مدیریت ساعت کاری و ارزیابی کیفی کارمندان، زخم پوش های ساخته شده از نانو الیاف از جمله این محصولات به شمار می روند.

جزییات فعالیت تیم های استارت آپی و محصولات آنها که به تازگی در کارخانه نوآوری به بهره برداری رسیده به شرح زیر است: مدرسه آنلاین سلامت یکی از این محصولات که حاصل یک تیم استارت آپی است مربوط به طراحی سامانه جامع آموزش سلامت برای رفع نیازهای آموزشی دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیات علمی حوزه علوم سلامت، مراکز آموزشی، انجمن ها و دانشگاه های علوم پزشکی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محصول جدید کارخانه نوآوری به بهره برداری رسید

3 محصول جدید کارخانه نوآوری به بهره برداری رسید