مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-22سياسي

پررنگ شدن امور معنوی در جامعه جرائم را کاهش خواهد داد


معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: هر شهری که در آن امور فرهنگی و دینی رشد داشته باشد پرونده ها کمتر، اما در شهری که بعد معنوی کم است، - پرونده های قضایی نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمود فروتنی در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری قوچان که با حضور مسؤولان قضایی استان و مسؤولان شهرستان برگزار شد، با اشاره به اوضاع جامعه در زمان امام حسین (ع)، گفت: در آن جامعه معروف ها منکر و منکرها معروف شده بودند یعنی جامعه به جایی رسیده بود که اعمال ناپسند را خوب جلوه می دادند و در مقابل امور پسندیده و خوب را ناپسند تلقی می کردند و امام حسین (ع) نیز برای اصلاح جامعه قیام کرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: اگر بعد معنوی در جامعه وجود نداشته باشد مشکل امروز جامعه نیز مثل جامعه زمان پیامبر و امام حسین (ع) خواهد شد، لذا باید امروز کاری کنیم معروف ها در جامعه ثابت قدم مانده و مردم به معنویات پای بند باشند.

حجت الاسلام فروتنی با اشاره به اینکه دادگستری هر شهری که در آن امور فرهنگی و دینی رشد داشته باشد پرونده کمتری دارد، اما در شهری که بعد معنوی کم است پرونده های قضایی نیز بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره می اندازند، سارقان و افرادی که به دنبال نزاع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پررنگ شدن امور معنوی در جامعه جرائم را کاهش خواهد داد

پررنگ شدن امور معنوی در جامعه جرائم را کاهش خواهد داد