مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:002020-08-22حوادث

موقوفات میراث ماندگار جامعه است


فرمانده انتظامی مازندران موقوفات را سرمایه های معنوی و میراث ماندگار در جامعه دانست و گفت: مازندران رتبه برتر کشور در زمینه موقوفات را دارا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر شنبه در نشست با اوقاف مازندران با بیان اینکه موقوفات مازندران مایه خیر و برکت است، گفت: موقوفات سرمایه های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه دیار علویان دارای شاخصه های مذهبی و اعتقادی بسیار بالایی است که نشانه آن وجود موقوفات متعدد است، گفت: بر اساس گزارش ها مازندران از نظر تعداد موقوفات دارای رتبه های برتر کشور است و این مسئله می تواند مایه خیر و برکت برای استان باشد.

وی با بیان اینکه حراست و احیای موقوفات یک توفیق بزرگ است و امیدواریم خداوند به ما عنایت فرماید تا امانتدار خوبی برای موقوفات اهل بیت (ع) باشیم، تصریح کرد: موقوفات سرمایه های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند و در این راستا آماده همکاری با اوقاف در راستای احیای موقوفات هستیم.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندراناز تأمین نظم و امنیت در برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) توسط نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: همه ساله نیروی انتظامی در برگزاری عزاداری محرم نقش مهم ایفا می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات میراث ماندگار جامعه است

موقوفات میراث ماندگار جامعه است