مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-22بين الملل

تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی انفجار شب گذشته یک موتورسیکلت بمب گذاری شده در نزدیکی چادرهای تحصن و اعتراض در میدان الحبوبی واقع در استان ذی قار، - گفته می شود که دفاتر حزب کمونیستی، جنبش عصائب اهل الحق، سازمان بدر، الدعوه و جریان حکمت ملی از جمله دفاتر سیاسی بودند که امروز در استان ذی قار هدف حمله معترضان و تخریب قرار گرفتند.

شب گذشته، انفجار یک موتورسیکلت در نزدیکی یکی از چادرهای تحصن و اعتراض در میدان الحبوبی در مرکز الناصریه واقع در استان ذی قار وموجب زخمی شدن شماری از معترضان عراقی شد.

ابتدا شمار زخمی ها 5 و سپس 11 نفر اعلام شد و امروز نیز برخی منابع رسانه ای نوشتند که شمار زخمی های این حادثه به 17 نفر افزایش یافته است.

میدان الحبوبی در استان ذی قار واقع در جنوب عراق از مهم ترین میدان های تحصن معترضان عراقی است که از اول اکتبر (مهرماه) گذشته تاکنون شاهد برپایی چادرهای تحصن در اعتراض به خدمات رسانی نامطلوب دولت، فقر، بیکاری، فساد و.

است.

در پی افزایش ترورها و پاکسازی معترضان و فعالان رسانه ای در استان های ذی قار، کربلاء، نجف، بصره و میسان، بر شدت اعتراض های خیابانی در این استان ها افزوده شده است و اغلب معترضان خیابان های و جاده های بین المللی منتهی به بغداد را می بندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق

تصاویر حمله معترضان به دفاتر احزاب سیاسی عراق