مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 11:502020-08-22سياسي

اعتراض به انتصاب مدیر غیربومی شرکت شهرک های صنعتی مرکزی


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در حمایت از اعتراض مجمع نمایندگان استان نسبت به انتصاب مدیرعامل غیربومی شرکت شهرک های صنعتی این استان بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در حمایت از مجمع نمایندگان استان مرکزی آمده است: یکی از مهمترین شاخصه های سعادت یک جامعه بهره مندی از کارگزارانی شایسته و کاردان است.

انتخاب و انتصاب کارگزاران و مدیران لایق سزاوار توجه، بررسی و بهره مندی از مشورت دیگران است تا انتخابی که صورت می گیرد در راستای منافع ملی، پیشبرد امور و حل مسائل کشور و مردم باشد.

در چند ماه اخیر شاهد آن هستیم که استاندار مرکزی به عنوان عالی ترین مقام دولتی استان با رویکردی لجوجانه و بدون توجه به تذکرات متعدد دلسوزان نظام، فرهیختگان و نخبگان سیاسی و مدیریتی استان سعی در انتصاب مدیرانی فاقد صلاحیت های لازم در مناصب دولتی دارد.

در آخرین مورد شاهد بودیم که علی رغم اینکه مجمع نمایندگان استان طی مکاتبه ای با معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از انتصاب فردی توانمند، متخصص، متعهد، دارای سوابق و تجارب کافی در حوزه های فنی و عمرانی و مدیریتی و از بدنه شرکت شهرک های صنعتی حمایت کرده اند، جناب استاندار و سازمان مربوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به انتصاب مدیر غیربومی شرکت شهرک های صنعتی مرکزی

اعتراض به انتصاب مدیر غیربومی شرکت شهرک های صنعتی مرکزی