مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 12:402020-08-22سياسي

هیئت های مذهبی می توانند از فضای باز امامزادگان استفاده کنند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: هیئات مذهبی استان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از فضای باز آستان مقدس امامزادگان برای عزاداری استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالله واحدی گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در جهت مقابله با گسترش کرونا، در 56 بقعه متبرکه این استان برگزار می شود.

واحدی افزود: این سوگواره در قالب سه هزار و 94 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شود.

وی ادامه داد: تمامی برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی از قبیل احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی و اقامه نماز ظهر و عصر روز عاشورا و تاسوعا در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار کرد: توجه ویژه به ظرفیت فضای مجازی و استفاده هر چه بیشتر و بهتر از آن، رویکرد این نهاد در اجرای آیین های عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در سال جاری است و بسیاری از برنامه های فرهنگی در ایام عزاداری محرم و صفر از این طریق در جامعه منعکس می شود.

واحدی اضافه کرد: پویش های مختلف مردمی از قبیل هر خانه یک حسینیه و هر منزل یک بیرق حسینی نیز در استان راه اندازی شده و اداره کل اوقاف و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی می توانند از فضای باز امامزادگان استفاده کنند

هیئت های مذهبی می توانند از فضای باز امامزادگان استفاده کنند