مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 13:052020-08-22سياسي

پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه دیماه افتتاح می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از بهره برداری کامل پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه به طول 36 کیلومتر دیماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی عصر شنبه در آیین افتتاحیه بخشداری بکتاش میاندوآب با بیان اینکه امسال شاهد احیا کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود، افزود: میاندوآب یکی از شهرهایی است که به صورت مستقیم با موضوع دریاچه ارومیه در ارتباط بوده و تحت تأثیر قرار گرفته است و امیدواریم با افتتاح پروژه انتقال آب به طول 36 کیلومتر که در دی ماه اتفاق می افتد شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه یک پروژه ملی است نه استانی، اظهار کرد: در موضوع دریاچه ارومیه، موضوعات محیط زیستی نیز مطرح است و به نوعی می توان آن را جهانی دانست.

مصطفوی در ادامه با بیان اینکه بخشداری بکتاش دومین بخش افتتاح شده در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است، افزود: پس از 10 سال در سطح استان دو بخش فیرورق خوی و بکتاش میاندوآب تصویب و افتتاح شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 624پ روژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شوند، گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه دیماه افتتاح می شود

پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه دیماه افتتاح می شود