مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 13:152020-08-22اجتماعي

نوسازی بیش از 68 هزار تاکسی فرسوده و سامانه های سپند و سماس


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری از اسفند ماه 1394 گفت: در اجرای این طرح تا کنون 68 هزار و 350 دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی ضامنی با بیان این خبر افزود: سازمان شهرداریها و دهیاریها و اتحادیه تاکسیرانی های شهری به طور مستمر پیگیر نوسازی سایر تاکسی های فرسوده در همکاری با سایر دستگاه ها هستند.

وی در ادامه به موضوع ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت های مرتبط با سرویس مدارس از طریق سامانه سپند (پایش حمل و نقل دانش آموزی) در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: برای سال تحصیلی آینده تاکنون 65 هزار راننده در این سامانه ثبت نام نموده اند و امور اجرایی این بخش از سوی دستگاه های ذیربط در حال پیگیری است.

ضامنی همچنین به ساماندهی فعالیت تاکسی های اینترنتی اشاره نمود و اظهار کرد: ساماندهی این امر در شهرهای مختلف بر بستر سامانه اطلاعات سفر (سماس) در حال اجراست.

وی افزود: ناوگان فعال در این بخش با ثبت پیمایش در این سامانه متناسب با پیمایش انجام داده از سهمیه یارانه ای سوخت بهره مند می گردند.

ضامنی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن دسته از راننده های ناوگان تاکسیرانی شهری که طی ماه های اخیر براثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند، گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بیش از 68 هزار تاکسی فرسوده و سامانه های سپند و سماس

نوسازی بیش از 68 هزار تاکسی فرسوده و سامانه های سپند و سماس