مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 13:452020-08-22سياسي

سرلشکر سلامی: در جامعه ایران گسستگی وجود ندارد


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پزشکان سلامت بیمار را بر سلامت خود ترجیح دادند، این معامله در هیچ دستگاه محاسبات مادی جایگاهی ندارد.

- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پزشکان سلامت بیمار را بر سلامت خود ترجیح دادند، این معامله در هیچ دستگاه محاسبات مادی جایگاهی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم روز پزشک که با حضور تعدادی از خانواده های شهدای مدافع سلامت، وزیر بهداشت و.

برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: حریت، عدالتجوبی، ایثار، استقامت، صبر، توکل، فداکاری و وفاداری معانی است که در روح عاشورا و در قامت رعنای امام شهیدان و شهدای عاشورا تبلور پیدا کرده است.

وی گفت: عاشورا چشمه سار جاری این حقایق در کالبد هستی شد و از آن به بعد جهان بشریت با این معانی شکل یافت.

عاشورا نماد کامل و مجسم از فضیلت ها است و هرچه ما پیش می رویم در دامنه این قله وسیع قرار داریم، امروز آنچه به عنوان هنرنمایی عاشقانه و فداکارانه جامعه پزشکی در این مقطع سخت مشاهده می کنیم، برگرفته از چشمه سار عاشوراست و معتقدیم نازله ای از عاشورا در جامعه ما جریان دارد، درود و تواضع و کرنش خود را نثار می کنم به پیشگاه با عزمت شهدای جامعه پزشکی، افرادی که شرافتمندانه کار کردند و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: در جامعه ایران گسستگی وجود ندارد

سرلشکر سلامی: در جامعه ایران گسستگی وجود ندارد