مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 13:552020-08-22اجتماعي

ساماندهی مشاغل آلاینده و زنده گیری سگ های بلاصاحب در منطقه 13 


چندین مورد واحد صنفی دارای مزاحمت در ناحیه چهار منطقه 13 پلمپ و همچنین سگ های بلاصاحب در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، در راستای رفع مزاحمت برخی مشاغل در سطح شهر، مدیریت شهری منطقه با شیوه های مختلف در قالب تلاشی سازماندهی شده برای رفع مزاحمت های شغلی اقدام کرده و این شیوه ها از ابلاغ اخطار تا پلمب محل کسب و کار متخلفان انجام می شود.

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با بیان اینکه در سال جاری و با وجود شیوع کرونا، برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی کنند، همچنان ادامه داشته و حتی تشدید شده است، افزود: ایجاد آلودگی های صوتی، بصری و زیست محیطی باعث شده، پلمپ واحد های متخلف که الزامات یاد شده را رعایت نکرده اند، در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به بند 20 ماده 55 در برخورد با مشاغل مزاحم اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی و اخطارهای لازم و در صورت عدم رفع مزاحمت، شهرداری نسبت به توقف فعالیت آن شغل اقدام می شود که در مرداد ماه سال جاری، اخطاریه به شش مورد واحد صنفی ابلاغ و پلمپ صورت گرفت.

شهردار منطقه 13 ادامه داد: به منظور آرامش و رضایت شهروندان و همزمان با شیوع ویروس کوید 19 و ضرورت بیشتر سلامت افراد، طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مشاغل آلاینده و زنده گیری سگ های بلاصاحب در منطقه 13 

ساماندهی مشاغل آلاینده و زنده گیری سگ های بلاصاحب در منطقه 13