مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:202020-08-22اقتصادي

بیمارستان میامی نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است


فرماندار میامی با بیان اینکه تنها بیمارستان این شهر آماده برای تجهیز است، گفت: این بیمارستان نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است و احتمالا تا دهه فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی فرمانداری با اشاره به سفر ماه گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به میامی، بیان کرد: یکی از موضوعات مطروحه در این سفر موضوع بیمارستان امام رضا (ع) میامی بود که معاون وزیر قول تأمین اعتبار این پروژه را داده و تنها از شهرستان میامی، تجهیز بیمارستان را درخواسته است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: از آنجا که کارهای این بیمارستان تا حدودی تمام شده سعی می کنیم احتمالاً تا دهه فجر شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.

مسیر میامی- جیلان در دست پیگیری فرماندار میامی با بیان اینکه دومین موضوع مورد مطالبه از معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه مسیر میامی- جیلان از مصوبات دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان سمنان بود، تاکید کرد: درباره این طرح نیز قول مساعدی اخذ شده و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان میامی نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است

بیمارستان میامی نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است