مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:202020-08-22اقتصادي

تشریح شرایط پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان جزییات پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی را تشریح کرد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پرداخت 3 میلیارد و 756 میلیون ریال ودیعه مسکن به 72 نفر از افراد تحت پوشش واجد شرایط خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول واریز 53 نفر و در مرحله دوم 19 نفر از تسهیلات بلاعوض برخوردار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: این تسهیلات و کمک بلاعوض  با همکاری بهزیستی و بنیاد مستضعفان و با یاری به خانواده های مددجویان آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده و بعد از طی مراحل ثبت نام، تایید و بررسی به جامعه هدف و افراد تحت پوشش بهزیستی واریز شد.

وی افزود: کمک بلاعوض برای افراد حاضر در شهرهای مرکز استان مبلغ 6 میلیون تومان و افرادی که در سایر شهرها هستند مبلغ 4 میلیون و 800 هزار تومان و افراد حاضر در روستاها و حاشیه شهرها 2 میلیون و 400 هزار تومان برای کمک هزینه اجاره در نظر گرفته شده است.

محمدی تاکید کرد: زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار با بعد خانوار حداقل سه نفر، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار حداقل سه نفر، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی که حداقل 10 سال از تاریخ ترخیص آنها  گذشته باشد و خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول که سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شرایط پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی

تشریح شرایط پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی