مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:302020-08-22سياسي

رسیدگی به مسائل روستایی از اولویت های مجلس یازدهم است


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رسیدگی به مسائل روستایی از اولویت های مهم نمایندگان مجلس است، گفت: باید کاری کنیم که روستاها مراکز فعال کارآفرینی شوند.

- مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز خود با دهیاران روستاهای شهرستان اسلامشهر، اظهار داشت: در این جلسه عنوان کردیم که با توجه به ظرفیت های موجود روستاهای شهرستان اسلامشهر در زمینه کارآفرینی روستایی باید فعالیت بیشتری انجام شود تا از این طریق هم مانع رکود و هم شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

وی افزود درباره دیگر جزییات این نشست بیان کرد: رسیدگی به مشکلات و مسائل روستاها یکی از اولویت های ما بوده و هست و در این راه از ظرفیت های جهادی و مردمی بیش از پیش باید بهره مند شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در ادامه این دو نشست که بیش از سه ساعت به طول کشید با حضور سرمدی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر و بخشداران مرکزی و چهاردانگه و دهیاران همه روستاهای شهرستان همراه بود، حاضرین به معرفی ظرفیت ها و فرصت ها و همچنین مسائل و مشکلات مهم روستاها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مسائل روستایی از اولویت های مجلس یازدهم است

رسیدگی به مسائل روستایی از اولویت های مجلس یازدهم است