مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:352020-08-22بين الملل

پیروزی بایدن بورس های آسیایی را بالا می برد


کارشناسان بر این باورند که پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو می تواند به رشد بازارهای مالی در آسیا منجر شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، حدس زدن نتیجه انتخابات به خصوص در آمریکا همواره کار سختی بوده چه برسد به اینکه بخواهیم نتیجه آنها را هم پیش بینی کنیم.

کارشناسان بر مبنای یک نگاه معتقدند که پیروزی جو بایدن در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا می تواند در صورت اینکه به کاهش تنش در برخی حوزه ها با چین منجر شود ریسک های موجود در بازارهای آسیایی را پایین بیاورد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمؤسسه UBS و AMP کپیتال این وسترد در صورت پیروزی بایدن، نامزد دموکرات، اختلافات در حوزه هایی نظیر فناوری، حقوق بشر و تجارت بین چین و آمریکا احتمالا ادامه خواهد یافت اما فروکش خواهد کرد و به شکلی قابل پیش بینی و با تنشی کمتر خواهند بود.

نادر نعیمی، مدیر بخش بازارهای مؤسسه AMP کپیتال این وسترد، در سیدنی استرالیا می گوید پیروزی بایدن می تواند به کاهش تنش منجر شده و همین مسئله یک تغییر بسیار بزرگ خواهد بود.

وی می گوید رویکردهای تنش آفرین در روند تصمیم گیری های سیاسی به خصوص در قبال چین از سوی دولت آمریکا به افزایش ریسک در بازارهای آسیایی منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بایدن بورس های آسیایی را بالا می برد

پیروزی بایدن بورس های آسیایی را بالا می برد