مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 14:502020-08-22سياسي

امیدواریم امسال شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بخشداری بکتاش دومین بخش افتتاح شده در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بخشداری بکتاش دومین بخش افتتاح شده در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی است، افزود: پس از 10 سال در سطح استان دو بخش فیرورق خوی و  بکتاش میاندوآب تصویب و افتتاح شدند.

علی مصطفوی امروز یک شهریور ماهدر مراسم افتتاحیه بخشداری بکتاش با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 624پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی می شوند، گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها 1500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد احیا کامل دریاچه ارومیه خواهیم بود، افزود: میاندوآب یکی از شهرهایی است که به صورت مستقیم با موضوع دریاچه ارومیه در ارتباط بوده و تحت تاثیر قرار گرفته است و امیدواریم با افتتاح پروژه انتقال آب به طول 36 کیلومتر که در دی ماه اتفاق می افتد شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم.

مصطفوی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه یک پروژه ملی است نه استانی، اظهار کرد: در موضوع دریاچه ارومیه، موضوعات محیط زیستی نیز مطرح است و به نوعی می توان آن را جهانی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم امسال شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم

امیدواریم امسال شاهد احیای کامل دریاچه ارومیه باشیم