مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 16:152020-08-22پزشكي

مدافعین سلامت عشق و وفا را معنا کردند/ جنگ کرونا جنگ کادر درمانی کشور بوده است


هم زمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان مدافعان سلامت استان بسیار درگیر این بیماری بوده و بعضاً عده ای از پزشکان و پرستاران یک الی دو ماه از خانواده خود دور بودند که دکتر مسجودی یکی از همین پزشکان ایثار گر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، موضوع دانش پزشکی بدن انسان و هدف آن تأمین سلامت و تندرستی آدمی است و اهمیت این موضوع و هدف از دیدگاه اسلام بر کسی پوشیده نیست، زیرا اسلام تا آنجا به سلامت انسان اهمیت می دهد که اگر تکلیف واجبی به تندرستی آدمی لطمه بزند، نه تنها انجام آن ازنظر شرع لازم نیست که در چنین شرایطی انجام آن حرام خواهد بود.

پزشک به واسطه دانش و تخصص و تجربه، جسم و جان بیمار را به دم مسیحایی شفا می بخشد به واقع سلامت و آرامش و آسایش جامعه را در سایه ی عنایت پروردگار متعال تضمین می کند.

بسیاری از افراد جامعه پزشکی را یک شغل پردرآمد می دانند درحالی که این رشته یکی از سخت ترین رشته های دانشگاهی بوده و این سختی در ایام یکی از فعال ترین پزشک های گیلان در آن ایام بوده است.

فارس: ابتدا خودتان را معرفی کرده و از تحصیلاتتان بگویید؟ مسجودی: بنده متولد سال 54 بوده و دوران تحصیل خود را در لنگرود گذراندم، سپس با شرکت در کنکور سراسری به آرزوی دیرینه خود یعنی قبولی در رشته پزشکی رسیده و در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی قبول ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعین سلامت عشق و وفا را معنا کردند/ جنگ کرونا جنگ کادر درمانی کشور بوده است

مدافعین سلامت عشق و وفا را معنا کردند/ جنگ کرونا جنگ کادر درمانی کشور بوده است