مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 17:402020-08-22سياسي

واعظی: از قیمت ها اصلا راضی نیستیم/ معرفی وزیر پیشنهادی صمت پس از تعطیلات مجلس


رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت پس از پایان تعطیلات مجلس، معرفی خواهد شد، گفت:‌ از قیمت‌های کالا اصلا راضی نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک این ایام و همچنین تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام در پاسخ به این سئوال که آیا از قیمت‌ها خبر دارید؟ گفت: اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم دغدغه اصلی رییس‌جمهور و وزرا معیشت مردم است.

وی افزود: در جلسات اقتصادی که داریم وقت زیادی برای همفکری برای عبور از شرایط سخت موجود می‌گذاریم همچنین تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها از آنی که هست افزایش پیدا نکند و به سمت کاهش قیمت‌ها برویم.

رییس دفتر رییس‌جمهور اظهار داشت: دو عامل اصلی در این تورم قیمت‌ها وجود دارد، یکی بحث روانی است که با توجه به نوع تبلیغات و جنگ روانی هم از خارج و هم توسط برخی در داخل صورت می گیرد و یک ناامیدی نسبت به آینده ایجاد می‌شود که به هر حال این موضوع روی مردم و فروشندگان و تولیدکنندگان اثر می‌گذارد.

واعظی عامل دیگر گرانی‌ها را تحریم‌ها دانست و تصریح کرد:‌ ما برای جابجایی پولمان در خارج با مشکلات زیادی مواجه هستیم، وقتی اینها با هم تلفیق شود مشکلات موجود به وجود می‌آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: از قیمت ها اصلا راضی نیستیم/ معرفی وزیر پیشنهادی صمت پس از تعطیلات مجلس

واعظی: از قیمت ها اصلا راضی نیستیم/ معرفی وزیر پیشنهادی صمت پس از تعطیلات مجلس