مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 18:102020-08-22ورزشي

برگزاری مراسم عزای حسینی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد


ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد ، این روزها با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، میزبان عزاداران حسینی است.

- مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) در گفت وگو با خبرنگار  فارس در مشهد گفت: این مراسم از شب گذشته آغاز و تا 9 شهریور ادامه خواهد داشت.

مولوی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به رعایت نکات بهداشتی و چارچوب های تعیین شده ستاد ملی مبارزه با کرونا ، عزاداران باید در بدو ورد ماسک به صورت داشته باشند و تب سنجی نیز انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: شبیه خوانی، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی، به ترتیب بخش های مختلف این مراسم مذهبی هستند که در بازه دوساعته تعیین شده عزاداران محترم را به فیض می رسانند.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: هرشب در ورزشگاه امام رضا(ع) واقع در چهارراه خیام (بولوار فردوسی- بین میدان جانبار و میدان فردوسی) طی ساعات 21 تا 23 و تا یکشنبه 9شهریور، میزبان محبان اهل بیت(ع) هستیم.

گفتنی است؛ در این مجلس سوگواری، حجت الاسلام حلواییان به سخنرانی خواهد پرداخت و سید محمود صفاتی و حاج امیر دشت بیاض مداحان مراسم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزای حسینی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

برگزاری مراسم عزای حسینی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد