مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 18:202020-08-22سياسي

سلب عضویت در اکثر شوراهای استان تهران وجود دارد/ پردیس پیشرو شهرهای هوشمند


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: اکثر شهرهای ما دچار چالش حذف و سلب عضویت اعضای شورای شهر هستند اما هیچ کدام به مرحله صدور حکم نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، پس از تودیع و معارفه شهردار پردیس که بعدازظهر امروز در محل فرمانداری پردیس و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام بوستان نورالشهدای پردیس، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیریت شهری پردیس طی این مدت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شهرداری پردیس، در مجموعه استانداری و با کمک دستگاه نظارتی تلاش کردیم مراحل صدور حکم مرتضی همتی را با سرعت بیشتری طی و به صدور حکم برسانیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: در نهایت این تلاش دفتر شهری و مدیریت عمرانی استانداری به نتیجه رسید و امیدواریم مرتضی همتی با توجه به تجاربی که در پارلمان و مدیریت شهری داشتند بتواند منشاء و اثر خیر برای شهر پردیس باشد.

طاهری نسب اضافه کرد: پردیس از ویژگی های خاصی در بحث شهر هوشمند برخوردار است و با توجه به شیوع کرونا ، برگزاری مراسم ویدئو کنفرانس های مختلف، باعث شد به سمت شهرهای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب عضویت در اکثر شوراهای استان تهران وجود دارد/ پردیس پیشرو شهرهای هوشمند

سلب عضویت در اکثر شوراهای استان تهران وجود دارد/ پردیس پیشرو شهرهای هوشمند