مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 00:452020-08-22حوادث

لزوم فرهنگ سازی برای فعالیت آتش نشانان زن


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه باید در زمینه فرهنگ سازی برای فعالیت آتش نشانان زن نیز اقداماتی انجام شود، - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه باید در زمینه فرهنگ سازی برای فعالیت آتش نشانان زن نیز اقداماتی انجام شود، گفت: بسیاری از خانم ها از توانایی لازم برخوردار هستند حتی در میان آتش نشانان داوطلب خانم هم افرادی حضور دارند که توانایی های بسیار بالایی دارند.

  سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا درباره لزوم فعالیت آتش نشانان زن در سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: به نظر شخصی بنده که سال ها نیز در عملیات حضور داشتم، در مواردی احساس می شودکه اگر خانم ها حضور داشته باشند کارها راحت تر انجام می شود؛ به خصوص در مواردی که حوادث مرتبط با خانم هایی است که داخل منزل حضور دارند.

وی ادامه داد: اگر خانم هایی را در تیم های آتش نشانی داشته باشیم که از توان لازم هم برخوردار هستند و بتوانیم روی آن ها حساب کنیم بسیار خوب است.

فکر می کنم که بسیاری از خانم ها از توانایی لازم برخوردار هستند حتی در میان آتش نشانان داوطلب خانم هم افرادی حضور دارند که توانایی های بسیار بالایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی برای فعالیت آتش نشانان زن

لزوم فرهنگ سازی برای فعالیت آتش نشانان زن