مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 01:052020-08-22ورزشي

رزمایش همدلی/ بخشودگی 15 میلیاردی اجاره بهای هیأت ها توسط ورزش و جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 8 باشگاه ورزشی، با شیوع کرونا و ضرر ناشی از آن اقدام به فروش لوازم ورزشی خود کرده اند.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی استانی منوط به صدور مجوز از سوی ستاد مدیریت کرونا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همواره سلامت ورزشکاران و علاقمندان به ورزش اولویت این دستگاه است و در شرایط فعلی با توجه به وضعیت استان درباره بیماری کرونا هرگونه اقدامی که موجب کاهش انتشار این بیماری در جامعه شود را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما برای فعال شدن و راه اندازی مجدد همه رشته های ورزشی بر اساس میزان ارتباط و درگیری که بین ورزشکاران و عوامل اجرایی وجود دارد، تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

خلیلی در ادامه با اشاره به بخشودگی یک میلیارد و 500 میلیون تومان اجاره بهای باشگاه های ورزشی از سوی ورزش و جوانان گفت: این اتفاق برای کاستن ضرر و زیان هیأت های ورزشی ناشی از شیوع کرونا بوده است.

مدیرکل وزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ضرر بسیار وارده کرونا به باشگاه های ورزشی بیان کرد: برخی از باشگاه ها اجاره 20 میلیون تومانی در ماه دارند که با تعطیلی کرونایی بسیار متضرر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همدلی/ بخشودگی 15 میلیاردی اجاره بهای هیأت ها توسط ورزش و جوانان

رزمایش همدلی/ بخشودگی 15 میلیاردی اجاره بهای هیأت ها توسط ورزش و جوانان