مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 01:352020-08-22اقتصادي

کرونابیشترین آسیب رابه بخش گردشگری زده است/انتقاد ازعملکرد بانکها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: کرونا به بخش گردشگری به میزان 185 میلیارد تومان خسارت زد و همه 454 واحد اقامتی را در اوج زمان گردشگری تعطیل و 5 هزار نفر را بیکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آسیب دیدگی جدی بخش گردشگری و خدمات در بحران کرونا گفت: کرونا به بخش گردشگری به میزان 185 میلیارد تومان خسارت زد و همه 454 واحد اقامتی را در اوج زمان گردشگری تعطیل و 5 هزار نفر را بیکار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: ما در همان ابتدای بحران خسارت ها را استحصال و گزارش را به مرکز منعکس کردیم و تصمیم گرفته شد 642 میلیارد تومان در قالب بسته حمایتی دولت به فعالان گردشگری و اصناف آسیب دیده پرداخت کند.

به گفته وی، 73 میلیارد تومان تاکنون اختصاص یافته است و تنها 30 میلیارد تومان هم پرداخت شده است این بی رغبتی به دلیل مشکلات سامانه و یا شرایط سخت تسهیلات بوده که امید است با افزایش دامنه زمانی پرداخت و رفع شرایط متقاضیان بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

غضنفری با اشاره به رشد 68 درصدی سرمایه گذاری خارجی در قم گفت: تا قبل از شیوع بیماری کرونا بیش از 30 میلیون دلار در حوزه سرمایه گذاری در استان ثبت شده که 68 درصد رشد را نشان می دهد، امیدواریم این سرمایه ثبت شده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونابیشترین آسیب رابه بخش گردشگری زده است/انتقاد ازعملکرد بانکها

کرونابیشترین آسیب رابه بخش گردشگری زده است/انتقاد ازعملکرد بانکها