مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 02:052020-08-22بين الملل

نقاط قوت و ضعف آمریکا و اعضای برجام در استفاده از مکانیزم ماشه


یک کارشناس مسائل بین الملل، در مورد تلاش های آمریکا برای فعال سازی مکانیزم ماشه علیرغم مخالفت کشورهای عضو برجام و نتیجه این اقدامات گفت: پیش بینی نتیجه این روند آسان نیست چراکه هر دو طرف قضیه دارای نقاط ضعف و قوتی هستند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل، در مورد تلاش های آمریکا برای فعال سازی مکانیزم ماشه علیرغم مخالفت کشورهای عضو برجام و نتیجه این اقدامات گفت: پیش بینی نتیجه این روند آسان نیست چراکه هر دو طرف قضیه دارای نقاط ضعف و قوتی هستند.

کوروش احمدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آمریکا اقداماتی را برای فعال سازی مکانیزم ماشه علیه ایران آغاز کرده است، این اقدامات با مخالفت چین ، روسیه ، اتحادیه اروپا و تروییکای اروپایی مواجه شده است ، به نظر شما ، تلاش های آمریکا در این زمینه به چه نتیجه ای منجر می شود و چه عوامل مثبت و منفی در این روند موثر و تاثیرگذار هستند؟ گفت : پیش بینی نتیجه این روند آسان نیست چراکه هر دو طرف قضیه دارای نقاط ضعف و قوتی هستند.

نقطه قوت آمریکا متن بندهای 11 و 12 قطعنامه 2231 است این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: نقطه قوت آمریکا متن بندهای 11 و 12 قطعنامه 2231 است.

در مراحل نهایی برجام آمریکا نگران بود که اگر بعد از لغو قطعنامه ها ،ایران به تعهداتش ذیل برجام عمل نکند، با توجه به حق وتو روسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط قوت و ضعف آمریکا و اعضای برجام در استفاده از مکانیزم ماشه

نقاط قوت و ضعف آمریکا و اعضای برجام در استفاده از مکانیزم ماشه