مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 02:152020-08-22اجتماعي

توسعه خانه های هلال در استان زنجان ضروری است


معاون عمرانی استانداری زنجان، برتوسعه خانه های هلال در استان زنجان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان نسبت به توسعه خانه های هلال همکاری کرده ودر این زمینه به هلال احمر کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سلطانی شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، برتوسعه خانه های هلال در استان زنجان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان نسبت به توسعه خانه های هلال همکاری کرده و دست هلال احمر را بگیرند.

وی با بیان اینکه توسعه خانه های هلال باعث می شود افراد عضو این خانه ها آموزش های و داشته های خود را به دیگران هم منتقل کنند، اظهار کرد: وجود خانه های هلال در مواقع حوادث می توانند خروجی خوبی را به همراه داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری زنجان، گفت: طی چند سال اخیر آتش سوزی در مراتع و باغات استان افزایش داشته و طی سالجاری هم آتش سوزی در باغات و مراتع استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که باید جلوی این حادثه تلخ گرفته شود.

سلطانی با بیان اینکه در تمام دستگاه های اجرایی میزان آسیب پذیری و خطر پذیری بیشتر مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد، ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با برنامه و راهکار در جلسات حضور داشته باشند و برای کاهش خطر پذیری و آسیب پذیری راهکار و راه یابی مورد توجه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خانه های هلال در استان زنجان ضروری است

توسعه خانه های هلال در استان زنجان ضروری است