مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 02:552020-08-22ورزشي

رزمایش همدلی/ بخشودگی میلیاردی اجاره بهای باشگاه های ورزشی زنجان


علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی استانی منوط به صدور مجوز از سوی ستاد مدیریت کرونا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همواره سلامت ورزشکاران و علاقمندان به ورزش اولویت این دستگاه است و در شرایط فعلی با توجه به وضعیت استان درباره بیماری کرونا هرگونه اقدامی که موجب کاهش انتشار این بیماری در جامعه شود را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما برای فعال شدن و راه اندازی مجدد همه رشته های ورزشی بر اساس میزان ارتباط و درگیری که بین ورزشکاران و عوامل اجرایی وجود دارد، تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

خلیلی در ادامه با اشاره به بخشودگی یک میلیارد و 500 میلیون تومان اجاره بهای باشگاه های ورزشی از سوی ورزش و جوانان گفت: این اتفاق برای کاستن ضرر و زیان هیأت های ورزشی ناشی از شیوع کرونا بوده است.

مدیرکل وزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ضرر بسیار وارده کرونا به باشگاه های ورزشی بیان کرد: برخی از باشگاه ها اجاره 20 میلیون تومانی در ماه دارند که با تعطیلی کرونایی بسیار متضرر شده اند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ضرر مالی بحث بیکاری عوامل باشگاهی نیز در بحث کرونا مطرح است، افزود: امروز شاهد تعطیلی باشگاه هایی هستیم که با 9 نفر کارگر و کارمند هیچ فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همدلی/ بخشودگی میلیاردی اجاره بهای باشگاه های ورزشی زنجان

رزمایش همدلی/ بخشودگی میلیاردی اجاره بهای باشگاه های ورزشی زنجان