مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:302020-08-23ورزشي

شاید امسال لژیونر شوم


خانم گل لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه چندسالی است پیشنهادهایی برای حضور در تیم های خارجی دارد، اما بنا به دلایلی آنها را نپذیرفته، گفت: - ایسنا/کرمانشاه خانم گل لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه چندسالی است پیشنهادهایی برای حضور در تیم های خارجی دارد، اما بنا به دلایلی آنها را نپذیرفته، گفت: شاید امسال یکی از این پیشنهادات را قبول کنم و لژیونر شوم.

سارا شیربیگی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به انتخابش به عنوان خانم گل لیگ برتر فوتسال ایران برای پنجمین سال متوالی، اظهارکرد: در فصل اخیر رقابت های لیگ برتر فوتسال با 48 گل و 35 پاس گل عنوان خانم گلی و بهترین پاسور لیگ را بدست آوردم که حاصل تلاش هایی است که در زمین بازی داشته ام.

وی تصریح کرد: هرسال که می گذرد تجربیاتم در فوتسال بیشتر می شود و اگر سطح آمادگی جسمانی ام اجازه دهد می توانم با استفاده از این تجربیات افتخارات بیشتری هم کسب کنم.

این ورزشکار کرمانشاهی در ادامه با اشاره به جراحی که اخیرا روی زانویش انجام داده، گفت: حدود هفت ماه پیش در یکی از رقابت های لیگ برتر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شدم.

از آنجایی که این مصدومیت پارگی مینیسک خارجی بود به جراحی نیاز داشت، برای همین تصمیم گرفتم جراحی آن را به بعد از رقابت های پلی آف موکول کنم، لذا در این مدت در تمرینات تیم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید امسال لژیونر شوم

شاید امسال لژیونر شوم