مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:352020-08-23اجتماعي

کرمانشاه رتبه نخست کلاس بندی در کشور


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست کلاس بندی در کشور خبر داد.

- مجید یزدان پناه ظهر امروز دوم شهریور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در هر وضعیتی وجود دارد.

وی افزود: 99 درصد از دانش آموزان استان تاکنون ثبت نام کردند و یک درصد باقی مانده نیز مربوط به آزمون های استعدادهای درخشان است که در چند روز آینده وضعیت آنان نیز مشخص و ثبت نام آنها تکمیل خواهد شد.

یزدان پناه گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در آموزش و پرورش استان کرمانشاه: رتبه نخست در کلاس بندی و رتبه دوم در ثبت نام مدارس و ثبت نام کتب درسی را در کشور داریم.

وی با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از این بیماری، افزود: آموزش و پرورش استان آماده تا در هر وضعیتی که صورت بگیرد کلاس ها را مطابق نظر ستاد مبارزه با کرونا برگزار کند و در صورت اعلام وضعیت سفید در استان، دانش آموزان در مدارس حضور می یابند و در وضعیت زرد حضور همراه با آموزش مجازی و در وضعیت قرمز صرفاً آموزش مجازی صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش از تهیه 177 هزار بسته آموزش مجازی قاصدک برای دانش آموزان ابتدایی خبر داد، و گفت: این بسته ها دانش آموزان را در تمرین در منزل کمک می کند و از طریق مدیران مدارس در اختیار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه رتبه نخست کلاس بندی در کشور

کرمانشاه رتبه نخست کلاس بندی در کشور