مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-23ورزشي

رندی نکنید! متهم خسارت ویلموتس و نیشکر هفت تپه خود شمایید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس عبدی در روزنامه آلوده به بخشش های شهرام جزایری (روزنامه اعتماد) نوشت: خسارت 200 میلیاردی قرارداد ویلموتس در برابر صد ها میلیارد دلاری که در دوره احمدی نژاد بدون فایده اتلاف شد و نه تبدیل به شغل موثری شد و نه تبدیل به تولید، - رندی نکنید! متهم خسارت ویلموتس و نیشکر هفت تپه خود شمایید روزنامه زنجیره ای اعتماد ضمن رد گم کنی، بی تدبیری های منتهی به فساد و حیف و میل در وزارت ورزش را به نیرو های انقلابی نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس عبدی در روزنامه آلوده به بخشش های شهرام جزایری (روزنامه اعتماد) نوشت: خسارت 200 میلیاردی قرارداد ویلموتس در برابر صد ها میلیارد دلاری که در دوره احمدی نژاد بدون فایده اتلاف شد و نه تبدیل به شغل موثری شد و نه تبدیل به تولید، رقم بسیار بسیار نازلی است که اساسا به حساب نمی آید در حالی که متاسفانه نسبت به سرنوشت آن ها حساسیت چندانی وجود ندارد.

وی می افزاید: واقعیت این است که پس از انقلاب تصور این بود که فعالیت های اجتماعی و وجوه جامعه کم کم رنگ ارزش های اسلامی و اخلاقی خواهد گرفت، غافل از اینکه موضوع برعکس خواهد بود و این برخی از سیاستمداران و انقلابیون بودند که به رنگ های دیگر درآمدند و انقلاب و ارزش ها را پیش پای اقتصاد، سیاست، ورزش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رندی نکنید! متهم خسارت ویلموتس و نیشکر هفت تپه خود شمایید

رندی نکنید! متهم خسارت ویلموتس و نیشکر هفت تپه خود شمایید