مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-23اقتصادي

12 راه روستایی در دامغان آسفالت شد


فرماندار دامغان با بیان اینکه 12 راه روستایی در این شهرستان آسفالت شد، گفت: برای این طرح ها 12 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

- علی اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بالغ بر 12 میلیارد تومان اعتبار برای روکش و آسفالت راه های روستایی دامغان هزینه شد، بیان کرد: روکش و آسفالت راه روستاهای صح، دروار، تویه، شریفیه، امامزاده جعفر به عبدیا، امام آباد به زرین آباد، جزن، رضی آباد، مهماندوست به امام آباد و بها آباد به زرگرآباد اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات ملی سه پروژه راهسازی با اعتبار 204 میلیارد تومان در سطح محورهای مواصلاتی دامغان در حال اجرا است، افزود: پروژه باند دوم دامغان-معلمان در سه قطعه به طول 117 کیلومتر با اعتبار 119 میلیارد تومان در دست اجرا است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: 25 کیلومتر از اجرای باند دوم جاده دامغان-معلمان و باند دوم از محدوده چشمه علی-شهر کلاته رودبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید همچنین جاده دیباج به سرخگریوه محدوده شهرستان که در سال 94 این پروژه آغاز شد و با اعتبار 16 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

مجد در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت گاز رسانی به 89 روستای دامغان خبر داد و اظهار داشت: تا سال 93 تعداد 45 روستای دامغان گاز رسانی شد که از سال 93 تا 99 تعداد 44 روستای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 راه روستایی در دامغان آسفالت شد

12 راه روستایی در دامغان آسفالت شد