مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:002020-08-23اقتصادي

5 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در قروه به بهره برداری رسید


با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در هفته دولت 5 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد ریال در قروه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کردستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در هفته دولت 5 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد ریال در قروه به بهره برداری رسید.

طرح هایی شامل گازرسانی به یک واحد صنعتی با 2 میلیارد ریال اعتبار، طرح هادی روستای سنگین آباد با هزینه کرد 10 میلیارد ریالی بنیاد مسکن و دهیاری، گلخانه سبزی و صیفی روستای وینسار با ظرفیت تولید 120 تن و اعتبار 22 میلیارد ریال و بهره برداری از سردخانه بالای صفر درجه به ظرفیت 800 تن و با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال بود که با حضور خالد جعفری به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: 384 پروژه در قالب 112 طرح در بخش اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این استان افتتاح می شود.

خالد جعفری افزود: پروژه های قابل افتتاح بخش اقتصادی استان در هفته دولت امسال 384 پروژه در قالب 112 طرح و برای اجرای آنها 417 میلیارد تومان از منابع مختلف هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در قروه به بهره برداری رسید

5 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در قروه به بهره برداری رسید