مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:052020-08-23پزشكي

مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهند


مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه های اجرایی این انجمن در ایام محرم است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه های اجرایی این انجمن در ایام محرم است.

محمدرضا طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: طرح نذر سلامت در این ایام توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان اجرا می شود و مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات داده و بیمار را از درد و رنج دیالیز رها کرده و به فعالیت اجتماعی بازگردانند.

وی با بیان اینکه با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع آوری نذرهای مردم در قالب طرح نذر سلامت برای درمان بیماران نیازمند کلیوی هزینه خواهد شد، افزود: خیرین می توانند کمک های خود را به دفتر انجمن کلیوی در سطح شهر اهدا کنند تا به دست بیماران نیازمند کلیوی برسد.

این مسئول با بیان اینکه طرح نذر سلامت با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین (ع) انجام می شود، تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران، در این طرح می توانند در خرید و تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهند

مردم می توانند با نذر سلامتی، جان یک انسان را نجات دهند