مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-23فرهنگي

تعلیق اجرای یک نمایش در پی ابهام در سلامت یک بازیگر


اجرای نمایش «فقط چهل روزه بودم» به کارگردانی مسعود طیبی که از هفته گذشته در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه رفته، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر به حالت تعلیق درآمد.

- اجرای نمایش فقط چهل روزه بودم به کارگردانی مسعود طیبی که از هفته گذشته در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه رفته، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، اجرای نمایش فقط چهل روزه بودم به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به حالت تعلیق در آمد.

گروه اجرایی نمایش فقط چهل روزه بودم با بیان اینکه مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر پیش از آغاز و حین اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه همکاری های مستمری با گروه اجرایی برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی داشتند ، اعلام کرده: برای حصول اطمینان از سلامتی یکی از بازیگران این اثر نمایشی پس از انجام آزمایشات لازم، فعلا تصمیم گرفتیم تا اجرای این اثر نمایشی را به حالت تعلیق دربیاوریم.

این در حالی است که طبق هماهنگی های انجام گرفته با مدیریت مجموعه تئاتر شهر، نحوه ادامه اجرای نمایش از طریق واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق اجرای یک نمایش در پی ابهام در سلامت یک بازیگر

تعلیق اجرای یک نمایش در پی ابهام در سلامت یک بازیگر