مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-23سياسي

دیدار نماینده ویژه وزارت خارجه قطر با معاون شورای حاکمیتی سودان


نماینده ویژه وزارت خارجه قطر به منظور بررسی راه های برقراری صلح میان دولت و شورشیان مسلح سودان با معاون شورای حاکمیتی این کشور دیدار کرد.

- نماینده ویژه وزارت خارجه قطر به منظور بررسی راه های برقراری صلح میان دولت و شورشیان مسلح سودان با معاون شورای حاکمیتی این کشور دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مطلق القحطانی، نماینده ویژه وزارت امور خارجه قطر برای مقابله با تروریسم و میانجیگری در حل درگیری ها با محمد حمدان دقلو (معروف به حمیدتی)، معاون رییس شورای حاکمیتی سودان و رییس هیئت مذاکرات دولت این کشور با شورشیان مسلح در جوبا دیدار کرد.

این دیدار در چارچوب میانجیگری قطر برای حل و فصل درگیری ها میان دولت و شورشیان سودان صورت گرفت.

دو طرف درباره راه های برقراری صلح در سودان بحث و تبادل نظر کردند و القحطانی بر حمایت امیر قطر از روند صلح در سودان تاکید کرد.

حمیدتی در توییتی نوشت، با القحطانی در جوبا و با حضور توت قلواک، رییس کمیته میانجیگری صلح میان طرف های سودانی دیدار و روند مذاکرات صلح با گروه های مسلح و نیز توافق صلح دوحه در دارفور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین القحطانی با قلواک راه های حمایت از روند صلح، برقراری ثبات در سودان، تقویت ابتکار عمل صلح سودان جنوبی میان طرف های سودانی را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ویژه وزارت خارجه قطر با معاون شورای حاکمیتی سودان

دیدار نماینده ویژه وزارت خارجه قطر با معاون شورای حاکمیتی سودان