مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 04:452020-08-23سياسي

اجرای برنامه های طرح بصیرت عاشورایی در 32 بقعه خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: برنامه های طرح بصیرت عاشورایی در 32 بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود.

- حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شروع محرم سال جاری در 32 بقعه خراسان جنوبی برنامه های طرح بصیرت عاشورایی آغاز شد که در 17 بقعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه اوقاف استان برنامه عزاداری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از اجرای طرح بصیرت عاشورایی تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و اجرای نیات واقفان با موضوع عزاداری امام حسین (ع) است.

بخشی پور افزود: اجرای برنامه های مذهبی ویژه ماه محرم متناسب با شرایط کرونایی کشور برگزار می شود و استفاده حدأکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه با حضور فعال در فضای مجازی نیز صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در سال جاری برنامه های طرح بصیرت عاشورایی در فضای باز و صحن بقاع متبرکه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود تا سلامت مردم و عزاداران حسینی نیز تأمین شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از تأکیدات در برنامه های ماه محرم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی این است که نذورات و منابع موقوفات عزاداری و اطعام که قید خاصی شرعی ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های طرح بصیرت عاشورایی در 32 بقعه خراسان جنوبی

اجرای برنامه های طرح بصیرت عاشورایی در 32 بقعه خراسان جنوبی