مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-23سياسي

هر جا و هر لحظه می توان خادم امام رضا (ع)بود


خادمی امام رضا صرفاً منحصر به حضور در حرم مطهر و پوشیدن لباس خادمی نیست اگرچه آن حضور هم صفای خودش را دارد و توفیق بالایی است، اما به برکت تاسیس ستادهای استانی آستان قدس می شود در هر مکان و به هر نحوی خادم امام رضا بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، این روزها گرفتاری و دست و پنجه نرم کردن با ویروس منحوس و مرموز کرونا بر غصه های انباشته شده مردم افزوده و حال باید غم دوریِ هزاروصدکیلومتری از امام رضایی که همیشه و هرسال با همه مشکلات مالی و گیروگورهای زندگی از سرو ته خرجمان می زدیم تا هزینه اقامت سه چهار روزه در مشهد را جور کنیم تا بلکه به پا بوسی امام رئوف برویم و دل سبک کنیم، به آن اضافه شود.

خدا به داد دل های تنگمان برسد که چند ماهی است حسرت یک زیارت و یک خلوت شبانه ی حرم و نماز صبحِ صحن انقلاب و صدای نقاره خانه و زیارت امین الله بعداز نماز مغربِ حرم را می خوریم.

این روزها کارمان شده بود تماس های مکرر به شماره مستقیم حرم امام رضا(ع) تا بلکه از حضّ زیارت، شنیدن چند دقیقه ای از سروصداهای داخل حرم نصیبمان شود یا اینکه سراغ عکس های قدیمی از حرم برویم و با چشمان اشک آلود خاطره بازی کنیم و یا اگر دوستی، آشنایی، فامیلی در مشهد داریم هر چهارشنبه که روز زیارتی مخصوص آقا علی بن موسی الرضا (ع) است بگوییم اگر احیاناً مسیرش به حرم می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جا و هر لحظه می توان خادم امام رضا (ع)بود

هر جا و هر لحظه می توان خادم امام رضا (ع)بود