مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-23سياسي

تذکر فراهانی به فروشگاه شهروند برای عدم فروش الکترونیکی محصولات در روزگار کرونا


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به لزوم توجه به بهبود ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به لزوم توجه به بهبود ارائه فروش الکترونیکی و غیر حضوری در فروشگاه شهروند تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا، لزوم تغییر در روند سنتی ارائه خدمات شهرداری ها، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته بیش از پیش در دستور کار قرار گرفت، گفت: بدون شک اگر شهرداری ها هوشمند سازی خدمات و تعاملات مالی و صدور مجوز را به بهانه های مختلف نادیده نمی گرفتند این روزها نه تنها تحقق منابع و درآمدها چالش عمده مدیریت شهری نبود، بلکه با استفاده از فرصت فراهم شده در ارائه خدمات غیر حضوری،هوشمند و الکترونیکی می توانستند رضایت شهروندان را در سایه ارائه خدمات پایدار، بدون نیاز به مراجعه جلب کنند.

فراهانی با بیان اینکه در حالی که ارائه خدمات فروشگاه های اینترنتی به علت نیاز به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این شرایط مورد اقبال عموم قرار گرفته است، اما فروشگاه شهروند با ظرفیت بالای نیروی انسانی و فروشگاهی از گوی رقابت بسیار عقب مانده است، گفت: این دردی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر فراهانی به فروشگاه شهروند برای عدم فروش الکترونیکی محصولات در روزگار کرونا

تذکر فراهانی به فروشگاه شهروند برای عدم فروش الکترونیکی محصولات در روزگار کرونا