مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 05:502020-08-23اقتصادي

آمادگی 30 متقاضی برای سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه


در حال حاضر 30 متقاضی جهت سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه آمادگی دارند که با حل برخی مشکلات زیرساختی این مهم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های متعدد در حوزه های مختلف هستیم که در شهرستان ساوه 116 پروژه با 240 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه های هفته دولت زمینه اشتغال 2058 نفر در سطح شهرستان فراهم شده که گامی موثر در راستای کاهش معضل بیکاری به شمار می رود.

فرماندار ساوه ادامه داد: تعدادی از پروژه های مهم شهرستان با حضور مسئولان ارشد کشوری افتتاح خواهد شد که به محض قطعیت برنامه ها اطلاع رسانی می شود.

میرزایی با اشاره به وضعیت صنعت تصریح کرد: در راستای پایش انجام شده، عرصه صنعت در شهرستان ساوه علیرغم مشکلات مختلف از جمله مسائل بانکی، شرایط مطلوبی دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 30 متقاضی جهت سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه آمادگی داشته و در صورت فراهم شدن برخی زیرساخت ها شاهد تحقق این سرمایه گذاری ها و رونق صنعتی خواهیم بود.

فرماندار ساوه گفت: شهر صنعتی کاوه زیرساخت های ویژه ای از جمله خط راه آهن، دسترسی به 5 استان و نزدیکی به پایتخت داشته و در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 30 متقاضی برای سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه

آمادگی 30 متقاضی برای سرمایه گذاری در شهر صنعتی کاوه