مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-23اقتصادي

هفته دولت 735 همدانی در بخش کشاورزی شاغل می شوند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح بیش از 91 طرح کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت بیش از 91 طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 750 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 735 نفری به بهره برداری می رسد.

- منصور رضوانی جلال یکشنبه دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 4000 میلیارد تومان طرح محرک و تأثیرگذار در بخش کشاورزی استان همدان سرمایه گذاری شده است، اظهار کرد: سه طرح بزرگ دامداری 12 هزار گله ای و 530 هکتار مجتمع گلخانه ای در اسدآباد، رزن، کرفس، ملایر، نهاوند و همدان در حال مطالعه و اجراست.

وی با اشاره به اینکه با اجرای مجتمع های گلخانه ای استان همدان به قطب تولیدات گلخانه ای کشور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: در سال های اخیر با توجه به اینکه گلخانه داران خوب عمل کردند و دولت نیز حمایت های خوبی از این بخش داشته، همین موضوع مشوقی شد تا گلخانه در همدان رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی در صنایع فرآوری سیب زمینی، کشمش، سردخانه های بزرگ و سورتینگ محصولات کشاورزی از سوی سرمایه گذاران شده است، افزود: یک واحد فرآوری سیب زمینی در شهرستان بهار اجرا شده که پیشرفت خوبی دارد و در حال تکمیل است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این واحد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت 735 همدانی در بخش کشاورزی شاغل می شوند

هفته دولت 735 همدانی در بخش کشاورزی شاغل می شوند