مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-23ورزشي

مقایسه آمار گلزنی شیخ دیاباته و ارسلان مطهری


تیم استقلال در حالی با نایب قهرمانی لیگ نوزدهم را به پایان رساند که سه مهاجم این تیم در صف گلزنان برتر این مسابقات قرار داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال در حالی با ایستادن در رده دوم جدول کارش را در لیگ برتر به پایان رساند که خط حمله این تیم بهترین خط حمله مسابقات و شیخ دیاباته مهاجم 32 ساله آنها نیز آقای گل شد.

شیخ 2 متری آبیها با 15 گل بالاتر از مهاجمان دیگر این تیم و لیگ برتر قرار گرفت و در بین بازیکنان استقلال هم ارسلان مطهری و مهدی قائدی هر کدام با 10 گل زده در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار داشتند.

مطهری که نیم فصل دوم به جمع شاگردان مجیدی ملحق شد، در نیم فصل نخست 5 بار با پیراهن ذوب آهن گلزنی کرده بود و در نیم فصل دوم نیز 5 گل با پیراهن استقلال زد.

مطهری در حالی در یک نیم فصل برای آبی پوشان 5 بار گلزنی کرد که به دلیل مصدومیت فرصتهای زیادی برای بازی پیدا نکرد.

مطهری در نیم فصل دوم تنها در 11 بازی به میدان رفت و جمع دقایق حضورش در میدان نیز از 570 دقیقه تجاوز نکرد که این تعداد گل در این میزان دقیقه می تواند او را حتی بالاتر از دیاباته قرار دهد.

شیخ دیاباته مهاجم 198 سانتی آبی پوشان در حالی آقای گل لیگ برتر شد که در 22 بازی برای آبی ها به میدان رفت و جمعا 1508 دقیقه بازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه آمار گلزنی شیخ دیاباته و ارسلان مطهری

مقایسه آمار گلزنی شیخ دیاباته و ارسلان مطهری