مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-23اقتصادي

11 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می شود


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از افتتاح 11 پروژه صنعتی و معدنی در سطح استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: 110 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل در نشست خبری پیش از ظهر یکشنبه با حضور خبرنگاران به میزبانی صمت سمنان با اشاره به افتتاح 11 پروژه در حوزه صنعت و معدن استان، بیان کرد: این طرح ها 110 میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح ها 230 شغل مستقیم ایجاد می کنند، ابراز کرد: واحد تولید کاغذ در گرمسار با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن با اعتبار 13 میلیارد تومان و اشتغال 40 نفر یکی از طرح های شاخص قابل افتتاح است.

افتتاح واحد تولید مصنوعات ام دی اف رییس صمت استان سمنان با اشاره به افتتاح واحد تولیدی مس در شاهرود، بیان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 40 میلیارد ریال ظرفیت تولید 150 تن مس کاتدی را خواهد داشت که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 15 نفر فراهم می شود همچنین واحد ذوب در دامغان از دیگر پروژه های هفته دولت است که ظرفیت تولید سالانه آن یک هزار و 200 تن فرومنگنز برآورد شده است.

تشنه دل با بیان اینکه 13 میلیارد تومان اعتبار صرف احداث پروژه ذوب آهن در دامغان شده است، تاکید کرد: این واحد 15 اشتغال مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می شود

11 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می شود