مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 07:002020-08-23سياسي

جهان کتاب در روزگار کرونا در شماره جدید شیرازه کتاب


مجمع ناشران انقلاب اسلامی شماره 44 و 45 نشریه «شیرازه کتاب» را در 120 صفحه منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع ناشران انقلاب اسلامی شماره 44 و 45 نشریه شیرازه کتاب را در 120 صفحه به سردبیری محمدمهدی شیخ صراف و مهدی سلیمانی منتشر کرد.

مهدی سلیمانی در سرمقاله ای با عنوان فرهنگ در انتظار احیا ، به استقبال مجلس یازدهم و کمیسیون فرهنگی دوره جدید مجلس رفته و به نکاتی اشاره می کند که لازمه توجه در حوزه قانون گذاری است.

در بخش خانواده نشر ، انتشارات قدرولایت معرفی شده است و علاوه بر انتشار مهم ترین اخبار و رخدادهای حوزه کتاب طی دو ماه گذشته، مطلبی هم درباره نمایشگاه بین المللی فرانکفورت تنظیم و منتشر شده است.

تحریریه شیرازه کتاب در پرونده ویژه این شماره، به سراغ تولید در اکوسیستم حرفه ای نشر رفته و گفت وگوهایی با سیدحسین شهرستانی، ابراهیم شمشیری، مجتبی شاهمرادی، سعید مکرمی و محمد حقی داشته است.

در این بخش متن میزگرد تولید کتاب در اکوسیستم حرفه ای نشر با حضور میکلا بنیچی، نماینده آژانس ادبی بنیچی و سریانی در رم، مریم رونق قائم مقام انتشارات فرمنش، علی عرب زاده مدیر حقوق خارجی آژانس ادبی دایره مینا و سید احمد موسوی از مجله شیرازه کتاب گردآوری و منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان کتاب در روزگار کرونا در شماره جدید شیرازه کتاب

جهان کتاب در روزگار کرونا در شماره جدید شیرازه کتاب